دشمن در تمامی عرصه‌ها از ملت ایران سیلی خورده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دشمن در تمامی عرصه‌ها اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، از ملت ایران فقط مقاومت دید و سیلی محکمی خورد.
 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی با اشاره به عملیات مرصاد و پشتیبانی رژیم بعث عراق از منافقین در جریان این عملیات اظهار داشت: دشمن بعثی با حمله‌ای ناجوانمردانه به سایت راداری سوباشی 19 نفر از یاران امام(ره) را به شهادت رساند.

وی به کینه‌توزی‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان در عرصه نظامی برای مسدود کردن راه انقلاب هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداختند که با دفاع مقتدرانه ملت ایران مواجه شدند، و در عرصه سیاسی نیز با بدعهدی‌ها و بد اخلاقی‌هایی می‌خواستند مانع پیشروی اهداف انقلاب اسلامی شوند؛ همچنین آن‌ها در عرصه اقتصادی با وضع تحریم‌های ظالمانه تمام تلاش خود را برای تحمیل فشار اقتصادی بر ملت ایران روا داشتند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: دشمن در عرصه علمی حسادت‌های زیادی را از خود نشان داد و باعث شهادت تعدادی از دانشمندان کشورمان شد؛ اما در تمامی عرصه‌ها اعم از نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، از ملت ایران فقط مقاومت دید و سیلی محکمی خورد.

امیر اسماعیلی افزود: در طول دفاع مقدس این را متوجه شده‌ایم که حیات کشور را سامانه و تسلیحات دفاعی بیمه نمی‌کند؛ بلکه نیروی انسانی متعهد و ولایتمدار تامین می‌کند، که شهدا در این رابطه پیش‌قراول بودند.

وی تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود و گام نهادن در مسیر جهاد و ایثار ثابت کردند که می‌توان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و همچنین به ما آموختند که سرمایه‌های واقعی در جمهوری اسلامی ایران روی زمین هستند؛ زیرا سرمایه‌های ما امروز زیر زمین و نفت و گاز نیست، بلکه شهدا سرمایه‌های و جوانان دانشمند و فرهیخته ما هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه شهدا به ما آموخته‌اند شیطان بزرگ همیشه شیطان بزرگ است، افزود: از شهدا آموختیم که راه شهادت همان راه امام حسین(ع) است؛ آنان سوختند، اما روشنی بخشیدند و این روشنی باعث اقتدار و شکوفایی مملکت شد.

امیر اسماعیلی به موضوع جنگ نرم نیز پرداخت و دراین باره گفت: در عرصه تهاجم فرهنگی وظیفه ما دو امر بزرگ و مهم یورش فرهنگی به جبهه دشمن و تقویت جبهه خودی است، که در این راستا توجه ویژه به الگوهای انقلاب و شهدا و تقویت بصیرت  مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی و جنگ نرم گفت: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در این رابطه رویکرد بنیادینی ارائه و دو جبهه حق و باطل را تبیین کردند؛ ایشان بیش از دو دهه است که دغدغه‌های فرهنگی خود را با تعبیر شبیخون فرهنگی مطرح کرده‌اند، که در هیچ‌کدام از عرصه‌های دیگر از این تعبیر استفاده نکرده‌اند؛ زیرا حرکت دشمن در این عرصه بسیار کم‌هزینه، و مقابله با آن سخت است؛ چراکه دشمن در عرصه‌های فرهنگی هویت کشور را نشانه می‌رود و تفکرات جهت‌دار را القا می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان از خانواده‌های شهدای سایت راداری سوباشی تجلیل کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا